Binnenkort weer een update

1 Dec

Kijkend naar mijn eigen blog, schrik ik een beetje van de tijd die er is verstreken sinds mijn allerlaatste blog. Heb ik het als Gen-Y’er dan echt zo druk? Het antwoord hierop is eenduidig JA. De combinatie van werken en studeren is erg zwaar, maar geeft gelukkig nog altijd een hoop voldoening (ja mensen, echt waar). Helaas ben ik, zeker de afgelopen maand, door omstandigheden bijna helemaal offline geweest en ben ik afgelopen vier dagen geveld geweest (en nog steeds overigens) door een hevige griep. Graag zou ik weer eens een kritisch stuk willen schrijven over wat ik lees, maar wat lees ik tegenwoordig eigenlijk? Ik heb nog 1000+ ongelezen berichten in mijn Google Reader staan, dus ik ben niet bang dat ik geen inspiratie heb als ik hier weer eens aan toe kom. Gelukkig heb ik dit blok Ethiek, Filosofie & Recht waarvoor ik zeer waarschijnlijk veel moet gaan lezen én een afsluitend essay moet schrijven. Die kan ik mooi deze publiceren. Gebeurt er tenminste nog iets op dit blog…

Geef een reactie

